Naš služby

-

Naš služby

 

 Fleet management

AMP fleet management je vhodný pro společnosti provozující vlastní vozový park. Nabídka fleet managementu můžete využít p ro všechny vozy ve flotile vaší společnosti (nové i již provozovan é).

AMP Lease Vám nabízí plně flexibilní řešení související s převzetím kompletní nebo částeč né správy vozového parku upravené na míru tak, aby vyhovo valo veškerým požadavkům zákazníka. Toto outsorcingové řešení umožňuje, zkušenostmi již ověřené, zvýšení efektivnosti v oblasti pracovních sil a produktivity.

 

AMP fleet management Vám nabízí

 

  • správu pneuservisu
  • likvidaci pojistných událostí
  • náhradní vozidlo
  • dálniční známku
  • reporting a správu vozového parku
  • karty na pohonné hmoty
  • elektronickou knihu jízd

 

Výhody

  • leasingový pronajímatel plně přesouvá výhodu velkoodběratelských slev (nákup, servis, pneuservis, atd.) na klienta
  • kompletní správa vozového parku (fleet management): od asistence při pořízení nových vozidel, přes správu jejich provozu a servisu až po asistenci při prodeji ojetých vozidel
  • pravidelný reporting o stavu jednotlivých vozidel a provozních nákladech, klient tak má maximální přehled o efektivitě celého vozového parku
 
 
 

          Tankovací karty

Pro nové a stávající klienty nabízíme kompletní služby související s používáním tankovacích karet, kontrolou nákladů na PHM a doplňkový sortiment čerpacích stanic. Naše slevové podmínky jsou přenášeny na koncového zákazníka.

K souhrnnému vyúčtování včetně reportu o provedených transakcích na jednotlivých kartách dochází pravidelně jednou měsíčně a je poskytnuto nejpozději do 15-ti dnů od konce účetního období (datové soubory jsou zasílány elektronicky zpravidla do 5tého pracovního dne následujícího účetního období).

V současnosti je možné prostřednictvím společnosti AMP Global s.r.o. získat následující tankovací karty:

  • OMV (ČR i zahraničí)
  • Shell (ČR i zahraničí)
  • Benzina (ČR)
  • CCS (ČR + vybrané ČS na Slovensku)

 

          Elektronická kniha jízd

Elektronická kniha jízd je moderní varianta klasické papírové knihy jízd. Vytváří se automaticky na základě informací, které zasílá tzv. mobilní jednotka, která je namontovaná ve vozidle. Elektronická kniha jízd poskytuje mnohem větší komfort, než kniha jízd papírová, protože její vytváření nevyžaduje účast pracovní síly. Jepřesná, protože informace o projeté trase jsou získávány z GPS. Používání je pohodlné, stačí pouze počítač, mobilní telefon nebo tablet připojený k Internetu a internetový prohlížeč.

Elektronická kniha jízd je víceúčelová, neboť kromě běžných informací může obsahovat další údaje, například o čerpání a spotřebě pohonných hmot, o době stání s nastartovaným motorem, maximální rychlosti dosažené během jízdy, apod. Pomocí jednoduchého přepínače zabudovaného v automobilu lze v elektronické knize jízd jednoznačně rozlišit soukromé a služební jízdy. V případě potřeby je možno údaje editovat ať už v jednotlivých jízdách nebo hromadně. Celý proces zpracování lze rovněž zefektivnit zasíláním elektronické knihy jízd ve vybraném formátu na zvolené emailové adresy a tím opět uspořit čas.

Výhody používání elektronické knihy jízd

  • automatický sběr dat
  • možnost zaznamenání dalších provozních údajů
  • kniha je pravdivá
  • jednoznačné rozlišení soukromých a služebních jízd
  • možnost tvorby elektronických výstupů k dalšímu zpracování
  • značné časové i finančním úspory a vyšší produktivita práce

 

           Náhradní vozidlo

Klientovi může vzniknout nárok na náhradní vozidlo v souvislosti s pojištěním (pokud mu jako poškozenému hradí toto vozidlo pojišťovna viníka), případně díky uzavřené asistenční službě (dle limitů krytí pro případ nepojízdného vozidla). Všechny ostatní případy lze pokrýt službou náhradního vozidla.

Příklady:

  • pokud zaviníte nehodu, náhradní vozidlo není zahrnuto v plnění havarijního pojištění a zároveň nemá sjednanou asistenční službu, která by mu vozidlo poskytla,
  • na automobilu je potřeba provést pravidelný servis, ale klient ve stejném  termínu potřebuje vozidlo,
  • zákazník krátkodobě potřebuje další vozidlo.

 

Služba náhradního vozidla je v průběhu nájmu zdarma po dobu 5 dní.

 

           Silniční asistence

Společnost AMP Global pro své klienty zajišťuje non-stop silniční asistenciTato služba Vám zajistí v případě nehody nebo poruchy možnost obrátit se na kvalifikované pracovníky, kteří Vám kdykoli pomohou s problémem na cestě. V případě menší poruchy nebo nehody Vám pomohou s rychlým zprovozněním vozu, a to jak v České republice tak v zahraničí.